Saturday, June 25, 2016

සාධාරණ සමාජයක් සඳහා වන ජාතික ව්‍යාපාරය යනු විශ්වාසයකි.. අැදහිල්ලකි.. යථාර්තයකි.

පුවතක් - 

යහපාලනයට පෙර රට පාලනය කරන්න..! අසිපත මුවහත පිණිස ගලේ ඇතුල්ලුවා වැඩිය: දැන් එය ගෙවෙන්න පටන් ගෙනය

-නීතිඥ චන්ද්‍රසිරි සෙනෙවිරත්නගේ විග්‍රහය
(ලංකා ඊ නිව්ස් -20­­­­16.ජුනි.25, ප.ව‍‍‍‍‍‍.2.45) 
දේදුනු විප්ලවයේ කොටස්කාර පාර්ශවයේ ඉහත ප්වෘත්තියට වැඩිමනත් වශයෙනි... 
===============================================
සාධාරණ සමාජයක් සඳහා වන ජාතික ව්‍යාපාරය යනු විශ්වාසයකි..අැදහිල්ලකි.. යථාර්තයකි.
===============================================
අවුලක් නැත. අපවත් වී වදාල සෝභිත හිමිපානන්ගේ පුරෝගාමීත්වයෙන් බිහිවුනු සාධාරන සමාජයක් බිහිකිරීම සඳහා වන දේදුනු විප්ලවය දියත් වී හමාරය. යලි එය කිසිදා නොනවතීයී...

වර්තමානය වන විට එය අැදහිල්ලක් බවටත්... විශ්වාසයක් බවටත්... යථාර්තයක් බවටත් පත්ව හමාරය.  

විනිවිදභාවය පසක් කරමින් පසුව එම විශ්වාසය තව දුරටත් යාවත්කාලීන කර නිර්පාක්ෂික අැදහිල්ලක් බවට පරිවර්තනය කල සෝභිත මාහිමිපානන් අපවත් වුවද තම සිහිනය තුලින් තවමත් බැහැරව නැත. උන්වහන්සේ සත්පුරවැසියා තම අාතූරයා ලෙස පත්කර ගත්තේද එම කාර්යය භාරය වඩාත් ප්රායෝගිකවද... කාර්යක්ෂමවද සිදු කිරීම උදෙසාය.

එය සැබෑවක් යථාර්තයක් වන තුරු උන් වහන්සේ අවතාරයක්ව විශ්වයේ සැරි සරමින් අපට මාර්ගෝපදේශකත්වයත් ධෛර්යයත් නිරන්තරව ලබා දෙමින් අදෘශ්යමානව වැඩ වසයි.

යහපාලන ලැදි සබුද්ධික තීරක ප්රජාව විසින් මෛත්රී රනිල් සුසංයෝගය වෙත අපේක්ෂා කල වෙනස ඉෂ්ඨ සිද්ධ කිරීම වෙනුවෙන් සංක්රාන්ති සමයක් ලබා දී අැත. මේ ගෙවී යමින් පවතින්නේ ඒ වටිනා කාල පරාසයයි. අසමත් වීමට පෙර ඔවුන් තම වගකීම සියයට 75 ක ප්රතිශතයකටවත් ලඟා කරවිය යුතුමය.

තවත් වසර තුනහමාරකින් මීලඟ ජනාධිපතිවරනය පැවැත්වේ. දේදුනු විප්ලව කරුවන් දේශපාලන අතකොළු හෝ ගැත්තන් නොවේ. සැම විටම ඔවුන් අරමුන දිනවීමේ නොනවතින අරගලය තුල පමනක් නිර්පාක්ෂිකවද සම්මුතිවාදීවද ජීවත් වෙයි. ඒ මන්ද යත් ඔවුන් හට අවශ්ය කරන්නේ තනතුරු තානාන්තර මිල මුදල් මත්පැන් බත්මුල් නොව.. රටේ සියල්ලන්ගේම පොඩි උන්හට (මතු පරපුර වෙනුවෙන්) ගරු කටයුතු ලෙස ජීවත් විය හැකි  පිරිසිඳු රටක් පමනි.

එනිසා මින් මතු යමපල්ලන් දූෂකයින් බලයට පත් කිරීමක් දේදුනු විප්ලවීය නොනවතින අරගලය පවතින තාක් මෙරට සිදු නාෙවනු නියතය.

වර්තමානය වන විට අවබෝධය ලබමින් සිටිනා මහින්ද මායාවේ අන්ධ කඩතුරාවෙන් දෑස් බැඳ සිටි 58 ලක්ෂය තුල සිටිනා සබුද්ධික ජනතාවද.. දිනෙන් දින 62 ලක්ෂයේ පාෙදු අපේක්ෂීය දේදුනු පදනම වෙත ගාල් වෙමින් පවතී. නුදුරු අනාගතයේදී එය මේ රට අාපසු හරවනා සුවිශේෂී මහා බලයක් වනු අැත. හැඟීම්වලට වහල් වී රට වෙනුවෙන් අක්ඥාණවන්ත තීරන ගත් පාට පක්ෂ දේශපාලනය කුණු කූඩයට දැමූ සම්මුතිවාදී දේශපාලනයේ පරම හරය වන්නා වූ ලෝක දේශපාලනයේ නව්යය වූ තාක්ෂනික දිගුවේ අැරඹුම වනු අැත.

එනිසා මෛත්රී/රනිල් සුසංයෝගය මෙම පලමු කඩඉම තුල දේදුනු විප්ලවයේ පරම සත්යය අරමුන කිසියම් ප්රමානයකට හෝ යථාර්තයක් නොකලහොත් ඔවුන් තවදුරටත් එම කටයුත්ත ඉදිරියට ගෙන යාමට සුදුස්සන් නොවනු අැත..!

ඉනික්බිති මේ රටේ අැතිවන්නා වූ දේදුනු විප්ලවයේ 2 න සංග්රාමය තුල ශ්රීලංකා යූඑන්පී යන පාට පක්ෂ දේශපාලනික සංකල්ප සාේදා පාළුවී යනු අැත. හොරු තක්කඩි දූෂක අපරාධ කරුවන් නොමැති නවමු බලවේගයක් සෝභිත හිමිපානන්ගේ විශ්ව බලය තුල නිර්මානය වනු අැත. එය ජයග්රහනය කොට මෙම රට මකා දමා අපුල්ලා අලුතින් යාවත්කාලීන කර හෙට දවසේ බිහිවන දරුවාට පිවිතුරු රටක් බිහි කරනු අැත.

නමුත් දේදුනු විප්ලවය අාරම්භයේදී නොපෙනුනු දුෂ්ඨ මායාවක් නිසා මෛත්රී රනිල් කිසියම් වූ සාධාරන ප්රායෝගික පටැලැවිල්ලක සිරවී සිටිනා බව සබුද්ධික දේදුනු ජනතාව අවබෝධ කොට ගත යුතුය. ඒ අන්කිසිවක් නොව මහින්ද මලපෙරේත දිස්ඨියේ මහා දෝෂයයි.

එවැන්නක් හිටපු ජනාධිපතිවරයෙකුගෙන් කිසිසේත් අපේක්ෂා කල හොහැකි තරම් දීන වෛර,ද්වේශ,ක්රෝධ,මෝහ සියළු පව් කැටිකල පහත් ප්රතිචාරයකි.

ඒ නිසාම මෛත්රී රනිල් සුසංයෝගය වෙනුවෙන් අදාල කර්තව්යය සඳහා අමතර කාලයක් ලබා දීමේ අවශ්යයතාව පවතී. 

මන්ද යත් එම දෙපලට මෙම අසීරු සුද්ධ පවිත්ර කිරීම සිදු කරන්නට සිදුව අැත්තේ හෙනරාජ තෛලය ගත තවරාගෙන අදෘශ්යමානව අායුධ අමෝරා ඔවුන් විනාශ කිරීමට සැදී පැහැදී කපන්න බැරි අත සිඹිමින් සිටිනා දූෂිත මහින්ද ගැත්තෝ යහපාලන රජය තුල ස්ථාන ගතව සිටිනා බැවිනි.

නමුත් මෛත්රී ඒ ද්රෝහීන් හා අකමැත්තෙන් මුත් මිත්රත්වයෙන් පසුවන්නේ යනඑන මං නැතිවී සිටිනා අවස්ථාවාදී මහින්දට සහ ඒ වනචර පිලට ශ්රීලංකා නිදහස් පක්ෂ චන්ද පදනමින් කොටසක්වත් ගලවා ගැනීමට ඉඩ අහුරාලීම සඳහා විය හැක. එනිසා මෙහිදී මෛත්රීගේ හැසීරීම සාධාරනීය කල හැක. නමුත් රනිල් ඒ ද්රෝහීන් හා කැමැත්තෙන් හෝ අකමැත්තෙන් මුත් මිත්රත්වයෙන් පසුවන්නේ සැබවින්ම සම්මුතිවාදී යැයි මුවින් පැවසුවද යටි සිතින් තම පක්ෂය අාරක්ෂා කිරීම සහ තම අාසන්නතම අනුගාමිකයින් හට පක්ෂය අාරක්ෂාකර දීම සඳහා ශ්රීලංකා නිදහස් පක්ෂය මහින්ද ලවා දෙකඩ කරවීමේ දෙපිට කාට්ටු චින්තනයක් තුලද යන්න අවබෝධ කර ගැනීමට අප සැමද රනිල්ගේ ලෙච්චවී සම්මුතිවාදය තුල තව ටිකක් තෙම්පරාදු වෙමින් බලා සිටිය යුතුව අැත. මන්ද යත් මේ උන්දාගේ මැස්මොරයිස් වැඩ ඉතා සංකීර්න ස්වරූපයක් ගන්නා නිසාය.

කෙසේ වෙතත් කැමති උවත් අකමැති උවත්... කොතරම් අසීරු උවත් නැතත්... දේදුනු න්යාය පත්රය නිසි ලෙස සම්පූර්න කිරීමට මෙම දෙපල අනිවාර්යයෙන් බැඳී සිටීයි. ඒ මන්ද යත් සෝභිත හිමිපානන්ගේ දේදුනු සැලැස්ම නොවෙන්නට අද මේ දෙපලම මහින්ද මෙන් නිකම්ම නිකන් මන්ත්රීවරුන් පමනක් නිසාය. එම නිසා අපවත් වී වදාල සෝභිත හිමිගේ අවතාරයේ උදහසට පාත්ර නොවී නිතිපතා සහෝදර දේදුනු වාදීන් සහ සෝභිතාවතාර සියළු මාධ්යයන් ඔස්සේ යාවත්කාලීන කරනා අවවාද, උපදෙස් සහ බුද්ධි තොරතුරු නිසිලෙස අධ්යයනය කර මුල් අරමුන කරා රට ගෙන යාමේ නොනවතින මාවතේ යහපාලනවාදී දේදුනු ප්රජාව හා ගමන් කල යුතු වීම මෛත්රී සහ රනිල්ට අනිවාර්යය කොන්දේසියක් වෙයි...

ඒ වගේම ඔවුන්ගේ අනාගතය රැඳී පවතින්නේද මෙම අනිවාර්යය නියමය ඉෂ්ඨ කිරීම හෝ නොකිරීම මතය... එම නිසා විප්ලවීය දේදුනුවාදීන් හට සැකබිය අැති කර ගැනීමට අවශ්යය නැත. සෝභිත හිමිගේ පිරිත් නූල් ගැටය මෙම දෙපලට පාරාවලල්ලක් වී හමාරය. එනිසා මොවුන් වැඩේ නොකර ගෙදර ගියොත් මුන්ගේ අඹුවන් නසී... නොඑසේව මග සිටියොත් මුන් දෙපල මගදිීම නසීයී. තීරනය ඒ දෙපල සතු වේ..!

ස්තුතියී.
යහපාලන ලැදි සබුද්ධික සියළු ප්රජාව සමග සෝභිතාවතාර 

Friday, June 24, 2016

2016/06/24 දින ඔස්ලෝවට පසු දෙවන යාවත්කාලීන කිරීමයි... මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ඔස්ලෝහි ලෝක සමුළුවට එරෙහිව හඬගා කියන වගයි.

2016/06/24 දින ඔස්ලෝවට පසු දෙවන යාවත්කාලීන කිරීමයි...
මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ඔස්ලෝහි ලෝක සමුළුවට එරෙහිව හඬගා කියන වගයි.
දේශපාලනික සහ රාජ්යය පාලන යුග පුරුෂයන් වීමේ පරම අභිලාෂයෙන් සියළුම ලෝක දේශපාලකයින් මරන දණ්ඩනය අහෝසි කිරීම වෙනුවෙන් වැඩ පෙන්නුම් කලද ඉතිහාසය පුරාම අැතිවුනු දහස් සංඛ්යාත දූෂණ අපරාධ අතරින් මෙහි දැක්වෙන වීඩියෝවේ සඳහන් බාල අපරාධය වෙනුවෙන් අගතියට පත් පාර්ශවයන් හට සාධාරනය ඉටු කිරීම සම්බන්ධයෙන් නැගී සිටියෝ කවරහුද.... තමන්ගේ හෝ තම පරපුරේ කිසිවෙකුත් මෙවන් අපරාධ වලට ලක්වීමේ අවධානමක් අාසන්නයකවත් නැති නිසාද ඒ අසරනයින්ගේ දුක වේදනාව ඔය කෙරුමන්ලා හට නොවැටහෙන්නේ...! නැතහොත් ඒ අසරනයින්ගේ දුක් කඳුළු වෙනුවෙන් පෙනී සිටිනවාට වඩා ලෝක තලයේ ගොස් ලොකු සමුළුවල පවත්වන සමාරම්භක දේශනවලින් ලැබෙනා කීර්තිය ඊට වඩා වටිනා නිසාද...!
මහත්වරුනේ බුදු සමය පිලිබඳව හෝ අෑත ඉතිහාසයේ රජකම් කල සැබෑ රජවරුන්ගේ රාජ්යය පාලනයන් පිලිබඳව හෝ... අටුවාටිකා කථා කර පලක් නැත. සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා නොර්වේහි ඔස්ලෝ නගරයේ ප්‍රසිද්ධ ඔපෙරා ශාලාවේ 2016 ජූනි මස 21 සිට 23 දක්වා පැවැත්වූ, මරණීය දණ්ඩනයට එරෙහි 6 වැනි ලෝක සමුළුවෙහි නියෝජනය වුනු සියළුම රටවල් වලට අභියාේගයක් කර විමසා සිටිනවා... ඔබලාගේ මහා ලොකු මරණීය දණ්ඩනයට එරෙහි 6 වැනි ලෝක සමුළුව පැවැත්වුනු මොහොතේ ISIS ත්රස්තවාදීන් කඩා පැන ඔබ සැම මරනයට පත්කිරීම සඳහා සූදානම් වූවානම් ඒ ත්රස්තයින්ටත් ‍කතිකාවට ගත් ඔය නියමය ඒ අාකාරයෙන්ම පිලි පදිනවාද..... නැතහොත් කොමාන්ඩෝ භටයින් පැමින ඔවුන් වටලා මරා දමා හෝ ඔබලාගේ ජීවිත බේරා ගැනීම අපේක්ෂා කරනවාද... නැද්ද..... හෘද සාක්ෂියට එකඟව පිලිතුර දෙන්න... දීල ඒ නියායම දුකට පත් මෙවන් අසරයින්ටත් ලබා දෙන්න. වටින්නේ ජනතාවගේ කරමතින් උසස් තලවලට පිවිසි ඔබලාගේ හෝ ඔබලාගේ අාදර වන්තයින්ගේ ජීවිත පමනක් නොවේ. මෙවන් සුවහසක් වූ කාගේවත් පිලිසරනක් නාෙමැති අන්ත අසරන ජනතාවගේ පිහිටට ලෝක නායකයින්වත්... ලාේක නීතියවත්... නොමැති යැයි තහවුරු උනු දිනක ඒ ජනතාව නීතිය අතට ගතහොත් ඒ අය වෙනුවෙන් ඔබලාගේ ඔස්ලෝ සමුළුව කතිකාවට ගනු ලබන්නේ කිනම් එරෙහි වීමක් සම්බන්ධයෙන්ද...? ස්ත්රී සහ ලමා දූෂකයින් කෑලි කපා මරා දමනා නීතිය අතට ගත් ජනතාව මරණ දණ්ඩනයෙන් ගලවා ගැනීම වෙනුවෙන්ද...? ඉඩක් ලදහොත් තිරිසනුන් පවා අභිබවා යන තරම් පව් සිතුවිලිවලින් පොහොසත් මිනිසුන් වෙසෙනා සමාජයකට වරදේ ප්රමානයට අනුව නීති සහ දඬුවම් පනවා තිබීම අත්යාවශ්යය. එකී ප්රකාශය යමෙකු අභියෝගයට පත්කරන්නේ නම් ඕනෑම රටක නීති සහ දඬුවම් එක් පැය 24 ක් ඉවත් කර බලනා ලෙස ඉල්ලා සිටිනවා උසස් මනසක් අැතැයි පවසනා මිනිසතාගේ තරම කෙතරම්ද කියා දැන ගැනීම සඳහා ඔස්ලෝ කයිවාරු කාරයින් හට.... නීතියේ සිදුවන කිසියම් බැරිවීමක් නිසා නිවැරදි කරුවකු මරනීය දණ්ඩනයට පත්වුවහොත් වශයෙන් පවතින්නා වූ සුවිශේෂී කාරනය හමුවේ සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා පමනක් නොව සිත මනස අැති ඕනෑම මිනිසකු විවාදයකින් තොරව එය දහස් වරක් පිලි ගනී... නමුත් ලෝක තලයේ පවතින්නා වූ මිනිස් නොමිනිස් ක්රියාකාරීකම් අනුව නීති සහ දඬුවම් ඒ ඒ යුගයන්ට සාපේක්ෂව තුලනය විය යුතුය. ශ්රීලංකාවේ අභ්යන්තරිකව පැවති යුධ සමයේදී සිදුවුනු අපරාධ හමුවේ කොටි ත්රස්තවාදීන් සහ හමුදා භට පිරිස් දහස් ගනනින් එකිනෙකා මරා ගන්නට සලස්වා ත්රතවාදය අවසන් විය යුතුය යන මතයේ ශ්රීලංකාව සහ ඔස්ලෝ කාරයින් අැතුළු මුලු ලොවම එකසේ සිටි බව තිත්ත අැත්තය. ඒ තුලද අනියම් අාකාරයෙන් සිදුවූයේ මරන දණ්ඩනය ක්රියාත්මක වීමමය.. ඒ තුල දහස් ගනනින් නිවැරදි කරුවෝද මිය ගිය බව යථාර්තයකි. නමුත් කවුරුවත් ඒ පිලිබඳ ඒ තරම් උනන්දුවක් නොදැක්වූයේ මමත්වය නිසාය. ත්රස්තවාදියා මර්ධනය නාෙකලහොත් ඒ තර්ජනය හෙට මට විය හැකිය යන යටි අදහස ඔස්ලෝ කාරයින්ගේ සිත තුල හොල්මන් කල නිසාය. නමුත් ඔස්ලෝ සමුළුවල මරන දණ්ඩනය ක්රියාත්මක වීමට එරෙහි වීම මාර නම්බුවකි. අසරනයාගේ දුකට පිහිටක් නැති බම්මුවෙ නම්බුව. අසරනයාගේ දුකට පිහිට යනු චුදිතයා එල්ලා මැරීමම නොවිය හැක. නමුත් අගතියට පත්වන්නන් හට සාධාරනය ඉෂ්ඨ වීමට වඩා චුදිතයින්ගේ සහ වැරදි කරුවන්ගේ සාධාරනය පිලිබඳ කථා කරන්නෝ සුලභය.... කුමක්ද මේ වෙනස..! කුමක්ද මේ අසාධාරනය...! ================================== බුදු සමය තුල එක් දිනක් අානන්ද හාමුදුරුවන්ද සමග කුඹුරක් මැදින් දානයක් සඳහා වඩිමින් සිටි අවස්ථාවකදී ගොවියන් කුඹුර කොටද්දී උදැල්ලට කැපී වෙන්වෙනා පනුවන් දැක අානන්ද හාමුදුරුවෝ බුදු සමිඳුන්ගෙන් මෙවන් ප්රශ්නයක් අසන්නට යෙදී අැත. ස්වාමීනී මෙසේ පනුවන් කැපීයාම පවක් නාෙවේද.? සත්පුරවැසියා අසා අැති මෙම ඉතිහාස කථාවට අනුව බුදුන් වහන්සේ ඊට කිසිදු පිලිතුරක් දී නාෙමැත. ඉනික්බිති තවත් සති ගනනාවකින් පසු ඒ අාකාරයටම ඒ කුඹුරු යාය මැදින්ම තවත් දානයක් සඳහා නැවතත් එසේ අානන්ද හාමුදුරුවන් සමගම වැඩ සිටීමට සිදුව අැත. නමුුත් එහි ගමන් කරද්දී පෙර අවස්ථාවේ මෙන් නොව කුඹුරු යාය ගොයමින් බරවී කරල් පැසී බිමට බරව පාදවලද දැවටෙමින් සරුවට වැඩී තිබෙනු දක්නට ලැබී අැත. එහිදී බුදුන් වහන්සේට පෙර අවස්ථාවේදී අානන්ද හිමි විමසූ පැනය සිහියට නැගී අැත. මෙම අවස්ථාව පෙර පැනයට පිලිතුරු සැපයීමට අවස්ථාවක් කර ගත් බුදු හිමියන්... අානන්ද දැන් කාෙහොමදැයි බලන්න යයි පවසා අැත. මා අසා අැති පමනින් නම් පිලිතුර එපමනකි. නමුත් සිතා ගත යුතු දේ බොහෝය.. ============================================== විඥා්ණයක් නොමැති පනුවාට මිනිසත් භවයක් ලැබීම බොහෝ දුර බව මා අසා අැත. එසේනම් විඥා්ණයක් නොමැතිව මනුලොව ඉපිද මෙවන් ලමා දූෂන අපරාධ සිදු කරනා උන් පැහැදිලි ලෙස ඔප්පු වන්නා වූ ලක්ෂයකින් එක් නරපනුවකු බැගින් හෝ මරන දණ්ඩනයට ලක්කොට වර්තමාන මිනිස් සමාජය වෙලා ගනිමින් පවතින දුෂ්ඨ ම්ලේච්ච ස්ත්රී සහ ලමා දූෂණ අපරාධ මර්ධනය සඳහා කිසියම් ප්රායෝගික කථිකාවතක් අැති විය යුතුමය. නොඑසේ වන ලෝක තලයේ කිසිදු මිනිස් සමාජයක් කිසිදාකත් සාධාරන සමාජයක් වන්නේ නැත. මෙවන් දඬුවමක් ක්රියාත්මක වීම හමුවේ අපරාධ කරුවාගේ පාර්ශවයේ අාදරවන්තයින්ද දුකට පත්විය හැකි බවට සාධාරන මතවාදයක් පැවතිය හැකි උවත්.... ...අගතියට පත් පාර්ශවකරුවන්ගේ වේදනාවත්... මතුවට මෙවන් වූ තවත් අපරාධ ඒ අපරාධ කරුවන් විසින්ම සිදු නොකරාවී... යන්නත්... සමාජය තුල පසක් වී තිබේද සහ හෙට දවසේ එවැන්නක් සිදු නොවේවි යැයි ඔස්ලෝ කාරයින් හට සපත කල හැකි පිලිගත හැකි සාධකය කවරේද...යන්නත් සැලකිල්ලට බඳුන් කල යුතුය. එසේනම් සත්පුරවැසියා දන්නා ප්රායෝගික දහමේ මූලධර්ම වලට අනුව පනුවා කැපී යනු දැක මුනිවත රැක්කද... කෙත සීසාන මීහරකාට කිසිවකු දැඩිව තැලුවා නම් හෝ පනුවන් කෑමට පැමිනි කොකුන් මරා මසට ගැනුමට සූදානම් වන අයෙකු දුටුවානම් බුදුරජු වුවද එසේ මුනිවත නොරකිනු නියතය... එනිසා ඒ අනුව හෝ මිනිසත් භවයක් ලැබුම පිංවත් කමක් යැයි බුදු බණේ දේශනා වුවද... ශත වර්ෂ ගනනාවක් පුරා පරිනාමය ලබා අැති මෙවන් අපරාධ වෙනුවෙන් වසර දහස් ගනනක් ඉපැරනි සංස්කෘතීන්වල පැවති අනපනත් ගෙන හැර අද යුගයට අාදේශ කර යුග පුරුෂ චින්තකයින් වීමට උත්සාහ කිරීමම පයට පැගෙන දුහුවිලි අංශු තුලත් දැත් දෙපා විසිකරනා විටත් හිංසාවට පත්වන්නා වූ පෙරේතයින් පුංභාණ්ඩයින් පිලිබඳ වූ ගැඹුරින් දහම අවබෝධ කොටගත් බුදු පියානන් පවා යම් යම් ප්රායෝගික සන්සිද්ධීන් හමුවේ තම මතය ප්රකාශයට පත් නාෙකර යථාර්තයට ඉඩ සලසා දීම බම්බුවේ ඔස්ලෝ කරුවන් සහ සමස්ථ ලෝක සෝබන කාර නායකකාරකාදීන් පූර්වාදර්ශයක් කාෙටගෙන සියලු තත්ත්වයන් නැවත පසුවිපරමකට බඳුන් කොට සියළුම අගතියට පත්වන්නන් හට නිසි සාධාරනයක් ඉටුවන ලෙස අනපනත් නීති රීති පුර්න ප්රතිව්යුහගත කිරීමකට ලක්කල යුතුමය. නොඑසේ උවහොත් බුදුන් පැවසූ ඒ උසස් මනස අැති මනුසතා අසාධාරනය ඉහවහා ගිය උච්ඡතම යම් අවස්ථාවකදී සිට නීතිය සහ දඬුවම තම අතට ගන්නා දිනය ඉතාමත් අාසන්න බව අනාවැකියක් ලෙස අවධාරනය කොට සමාප්තිය තබමි. ඔස්ලෝ කාරයින් හා කිසියම් සිත් තැවුලකින් පසුවන... සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා අගතියට පත් අහිංසකයින් සමග ඒකාබද්ධව අවධාරනය කර සිටිනා වගයි. මේ 2016/06/24 ඔස්ලෝවට පසු සංක්ෂිප්තයයි.

==============================================
 
පුවත් -


මැදමුලන ‘වෙන්ඩ රජා‘ මහ පාරේ රගර් ක්‍රීඩකයන් පවා මැරුවද පළමු සියවස් වලදී ලංකාවේ සැබෑ රජවරුන් මරණීය දණ්ඩනය දී නැතැයි මංගල යුරෝපයට කියා දෙයි


(ලංකා ඊ නිව්ස් -20­­­­16.ජුනි.23, ප.ව‍‍‍‍‍‍.11.30) ශ්‍රී ලංකාව වනචර දශකයක් පුරා යටත් කර ගෙන සිටි ‘මැදමුලන වෙන්ඩ රජා‘ තම පුතුන් සමග අමනාප වූ රගර් ක්‍රීඩකයන් පවා මහ මග මරා දැමුවද, පළමුවැනි තෙවැනි සහ සිව්වැනි සියවස් වල රජකම් කළ සැබෑ සිංහල රජවරුන් ශ්‍රී ලංකාවේ මරණීය දණ්ඩනය ක්‍රියාත්මක කර නැතැයි අප දැනගත්තේ පසුගියදා ඔස්ලෝ නගරයේදී පැවැති කතාවකදී ය.

විදේශ ඇමැති මංගල සමරවීර මහතා පසුගියදා නොර්වේහි ඔස්ලෝ නගරය බලා ගියේ එහි ප්‍රසිද්ධ ඔපෙරා ශාලාවේ පැවැත්වූ, මරණීය දණ්ඩනයට එරෙහි 6 වැනි ලෝක සමුළුවෙහි ආරම්භක දේශනය පැවැත්වීමට ය. නොර්වේ අග්‍රාමාත්‍ය ඒර්නා සෝල්බර්ග් මැතිණිය හමුවූ ඇමැති මංගල මානව හිමිකම් පිලිබඳ මහා කොමසාරිස් සෙයිඩ් අල් හුසේන් කුමරු සහ නොර්වේ විදේශ කටයුතු අමාත්‍ය බෝර්හේ බ්‍රෙන්ඩේ මහතා ද සමග මරණීය දණ්ඩනයට එරෙහි සමුළුව ඇමැතූ මංගල සමරවීර මහතා ජාත්‍යන්තරය ඉදිරියේ කියා සිටියේ අතීත ශ්‍රී ලාංකික රජවරුන් බෞද්ධ ඉගැන්වීම අනුව යමින් මරණ දඬුවම අහෝසි කිරීමට පියවර ගෙන ඇති බවත් පළමු, තෙවැනි, සිව්වැනි මෙන්ම දහතුන් වැනි සියවස් හි දී පවා ශ්‍රී ලංකාව තුළ මරණීය දඬුවම ක්‍රියාත්මක කොට නොමැති බවයි...
සමරවීර මහතාගේ සම්පූර්ණ දේශනය පහතින් දැක්වේ.
http://www.lankaenews.com/news/4184/si


Thursday, June 23, 2016

මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ඔස්ලෝහි ලෝක සමුළුවට එරෙහිව හඬගා කියන වගයි. 2016/06/23

මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ඔස්ලෝහි ලෝක සමුළුවට එරෙහිව හඬගා කියන වගයි.
මෙවන් ලමා දූෂක අපරාධ කරුවන් පාලනය කල නොහැකි මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ලෝක සමුළුවලින් අගතියට පත්වන පාර්ශවකරුවන් හට සුගතියක් අත්වේද...

එසේනම් ඉදිරි මෙවන් අපරාධ පිලිබඳ හඬක් නාෙනගන විජේදාසද... මංගලද... අල්හුසේද්ද.... වගකීම බාර ගන්නේ...
මෙසේ ගොබ්බසේනලා වගේ පුටුවලට බරක් වෙලා ඉන්නද ඔස්ලෝ ගියේ ලමා දූෂකයින් පිලිබද හඩක් නාෙනගා.....

වහාම අඩු තරමින් ස්ත්රී සහ ලමා දූෂකයින් වෙනුවෙන් ගතයුතු දැඩි ක්රියාමාර්ග සම්බන්ධයෙන් අලුත් කතිකාවතක් අරඹන්න මෑතදීම මිනිසුන් නීතිය අතට ගැනීමට පෙර..... 

අහිංසක මිනිසුන් වෙනුවෙන් යමක් සිදු නොකර පත්තරවල මූන දාගත්තට පලක් නෑ මහත්වරුනේනිකමුනේ...

අගතියට පත්වන පාර්ශව කරුවන්ගේ දුක හඳුනනා සෝභිතාවතාර ලෝකය පුරාම සිටිනා එවන් ජනතාව සමග ඒකාබද්ධව මරණීය දන්ඩනයට එරෙහි ලෝක සමුළුවට එරෙහිව හඬගා කියන වගයි.

2016/06/23

Tuesday, June 21, 2016

නුදුරු අනාගතයේදීම දේශපාලකයා ජනතාව අතරින් විසිවී හුදෙකලා වනු අැත... සාේභිතාවතාර අනාවැකි පල කරයි.

==================================================================
නුදුරු අනාගතයේදීම දේශපාලකයා ජනතාව අතරින් විසිවී හුදෙකලා වනු අැත...
සාේභිතාවතාර අනාවැකි පල කරයි.
==================================================================
පුවතක්....

ඇමතිවරුන්ට යළි කිසි දිනක අති සුඛෝපභෝගී වාහන එපා, පිලිපීනයේ ජනාධිපතිවරයා ගෙන ඇතී තීරණය ලංකාවේද ක්‍රියාත්මක කරන ලෙස ඉල්ලා රන්ජන්ගෙන් ජනපතිට ලියුමක්
මෙම තීරණයට බහුතර දේශපාලකයන් විරුද්ධ වුවත් ජනතාවගේ බලාපොරොත්තුව මෙයයි. 
==================================================================
පුවතට... පුවතක්...
සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා සුවහසක් දේදුනු ජනතාව සමග අදාල යෝජනාව ඒකමතිකව සම්මත කරනා අතරම පුවතට වැඩිමනත් වශයෙන් යමක් දේශපාලකයින්ගේ පූර්ව දැන ගැනීම පිනිස එකතු කිරීමට කල්පනා කලෙමි. 

දේශපාලකයාට රාජකාරී සඳහා ඕනෑම තැනකට ඉක්මනින් යාහැකි වාහනයක් තිබිය යුතුය යන මැසිවිල්ලටත් කිසියම් ප්රමානයක අනූකූලතාවයක් දක්වමින් මුත් ජනතාවට සේවය කිරීමේ පරම පවිත්ර චේතනාවෙන් දේශපාලනයට පිවිසුනා නම් තම සහෝදර ජනතාවත් රට දැයත් වෙනුවෙන් යම් යම් කැප කිරීම් කිරීමටද ඒ ජනතා නියෝජිතයාට හැකියාව තිබිය යුතුය. නොඑසේ වන්නන් නියම ජනතා නියෝජිතයින් වන්නේ නැත. 

වර්තමානය වන විට පාට පක්ෂ සහ මමත්වය, අාත්මාර්ථය කරපින්නා ගත් දේශපාලකයා ජනතාවගෙන් අෑතට තල්ලු වී හුදෙකලා වන ස්වරූපයක් අැති වෙමින් පවතින්නේ ඒ හද ගැස්ම අවස්ථාවාදී දේශපාලකයා තුලින් ගිලිහී ගොස් අැති බව වත්මන් තීරක ප්රජාව අවබෝධ කොටගෙන අැති නිසාය.

ඒ නිසා නුදුරු අනාගතයේදීම... දැනටද... ලාංකේය දේශපාලන කරලිය නියෝජිතයා සහ තීරකයා වශයෙන් දෙකඩ වී යනු අැත. දේශපාලකයා යනු සැබවින්ම ජනතාවගේ සේවකයෙකු වනු අැත. ඔහු පසුපස කොලපොත රැගෙන යදිමින් සිඟමනේ පැමිනෙන ගැත්තෝ නාෙමැති වනු අැත. උගත් වැදගත් බුද්ධිමත් අදූෂිත රාජ්යය පාලන කටයුතු සඳහා සුදුසු යැයි සබුද්ධික තීරක ප්රජාව විශ්වාස කරනා මහත්මා ගති අැත්තන් තම පරමාධිපත්යය බලය පාවිච්චි කොට පාර්ලිමේන්තුව නමැති අදට වඩා එදිනට යථාර්තයක් වන නීති සම්පාදන අායතනයට යවනු අැත. 

ඒ වෙනුවෙන් ඒ ජනතාව ඔවුන්ගෙන් මත්පැන්, බත්මුල්, රැකියා අවස්ථා, යනාදී දොල පිදේනි කිසිවක් අපේක්ෂා නොකරයි. අවශ්යය වන්නේ යැවූ කාරනය හැකි උපරිම තත්ත්වයෙන් ඉෂ්ඨ සිද්ධ කිරීම පමනි.

දේශපාලකයින්ගේ කඳවුර සහ ප්රජාවගේ (ජනතාවගේ) කඳවුර වශයෙන් මේ දෙක අතර බැම්මක් අැතිවේ. පාට පක්ෂ දේශපාලන මතවාද පිලිබඳ ජනතාව කුමන අාකල්ප දැරුවද ජනතාවගේ කඳවුරට දේශපාලකයාගේ නෑදෑකමක් අැති නොවනු අැත. 

ජනතාවගේ කඳවුරේ නායකත්වය ගනු ලබන්නේ කිසිදා දේශපාලනයට අවතීර්න වීමේ අදහසක් නැති මුත් රටට ජාතියට සත්යය වශයෙන්ම දේශපාලක සටකපටයාට වඩා අාදරය කරනා (උදාහරන වශයෙන් - අපවත් වී වදාල සෝභිත මාහිපානෝ වැනි සහ මහාචාර්යය සරත් විජේසේකර, වැනි සිවිල් බලවේගයන් හා රැඳී පවතිමින් රජයන් නිසි මග ගෙන යාම සඳහා බලපෑම් කරනා සහ අව්ශ්යය වුනු තීරක අවස්ථාවන්හිදී 2015 දේදුනු විප්ලවය සිදු කලා සේ සුදුසු පොදු අපේක්ෂකයෙකු තෝරා බලයට පත්කොට නිසි මග රට ගෙනයාමේ නොනවතින අරගලයයි.

නමුත් වත්මන් නායක සුසංයෝගය පිලිබඳ දේදුනු ජනතාව තැබූ අකලංක විශ්වාසය මඳක් ප්රමාද වී හෝ නොපිරිහෙලා ඉටුවන බවට පවතින අාත්ම තෘප්තිය දේදුන්නක් බවට පත් නොකරනු අැතැයි තව දුරටත් විශ්වාසය පල කරමු.

සෑම පක්ෂයකින්ම තෝරා යවනා දේශපාලකයින් ඡන්දයෙන් පසු සිදු කල යුතු වන්නේ වත්මන් යහපාලන ජනපති අගමැති දශක ගනනාවක තම දේශපාලන අත්දැකීම් අඹරා කලතා මිරිකා තැනූ චූර්නය නම් බේත අනුපානෙන් බීල රටත් ජනතාවත් සැමදාම බෙදා වෙන්කල කාලකන්නි පාට පක්ෂ දේශපාලන කුණු ගොඩ පැත්තකට විසික්ක කොට සම්මුතිවාදීව රාජ්යය කිරීමේ දේශපාලකයාගේ වගකීම නිසි ලෙස ඉෂ්ඨ සිද්ධ කිරීමට වග බලා ගැනීමයි.

සැමදාම සැමදේටම කකුලෙන් අදිනා රට ඉස්සරහට නොව පසු පසට ගිය බෙදී දේශපාලනය කල පාට පක්ෂ ක්රමය මේ වන විට යල් පැන ගිය නටඹුන් බවට පත්ව අැත. 

ඒවා යල්පැන යාමට හේතුව වූයේ අාත්මාර්ථය, මමත්වය සහ අත්නොහැරීම යන පව් සිතුවිලි ප්රතග්ජනයා තුල වඩ වඩාත් මෝදු වීමය.

එනිසා වර්තමානය වන විට මනුශ්යයින් හට රට කරවීමේදී තාක්ෂනික ක්රමවේද මිස හැඟීම් හෝ පවු පිං (මහින්ද පව්.. ගම්මන්පිල පව්.. බං) වැනි මෙවන් දුර්වල සිතුවිලි තුලින් කිසිදාකත් රටකට ඉදිරියට යාහැකි නොවනු අැත.

වත්මන් සබුද්ධික ප්රජාව දැන් සිටින්නේ ඒ අවබෝධය ලබා ගන්නා සංක්රාන්ති සමය පසුකරමින්ය. 

එනිසා මින් මතු කිසිදු කූට දේශපාලකයෙකු හට ජනතාව රවටා හෝ අඬවා හෝ බලය ලබා ගැනීමේ ලඳ බොලඳ භාවිතාවන් සබුද්ධික ජනතාව සමග සිදු කල නාෙහැකි වනු අැත.

ස්තුතියී.
සෝභිතාවතාර සියක් ලක්ෂයක ජනතාව සමග ඒකාබද්ධව අවධාරනය කර සිටිනා වගයි.
2016/06/21

Monday, June 20, 2016

සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා සංහිඳියාවෙන් යුත් යහපාලන ලැදි සබුද්ධික තීරක සුවහසක් සියක් ලක්ෂයක ජනතාව සමග ඒකාබද්ධව සියළුම අවස්ථාවාදී දේශපාලකයින් සහ පක්ෂ වෙත දන්වා සිටිනා වගයි.

============================================================================================
සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා සංහිඳියාවෙන් යුත් යහපාලන ලැදි සබුද්ධික තීරක සුවහසක් සියක් ලක්ෂයක ජනතාව සමග ඒකාබද්ධව සියළුම අවස්ථාවාදී දේශපාලකයින් සහ පක්ෂ වෙත දන්වා සිටිනා වගයි.
============================================================================================
ඒකට තවම කාලය නොවේ ලාල් කාන්ත මැතිතුමනි. ඔබලා යමපාලන මහින්ද සමග අවු.10 ක් හිටියානම්....
යහපාලන මෛත්රී එක්කත් වැඩිය නොවේ අවු.5 ක් පමනක් ඉඳල ප්රගති සමාලෝචනයකින් පසු අපි සබුද්ධික ජනතාවත් ඔබලා කියන්නේ කුමක්දැයි සලකා බලන්නෙමු...!
අපි ජනතාවට නම් තවම ඔබලා කියන ඔය මල විකාර ගනන් ගන්ඩ තරම් නස්පැත්තියක් රටට සිදුවන බව පේනෙන්නට නැත.
අාණ්ඩුව පන්නන්න JVP ය සූදානම්නම් ඊට පෙර පැහැදිලි සාධක සහිතව ඔබලාගේ ප්රායෝගික වැඩ පිලිවල රටට හෙලි කර සිටින්න කටින් බතල කොල නොසිටවා...
නිකන් කටවල් තිබ්බ පලියට අර ඔබලාගේ සීගිරියවත් දැකපු නැති පවාදුන් වංශ වගේ කුහක දේශපාලනය සිදු නාෙකර වත්මන් ජනාධිපතිට ශක්තියක් වෙමින් රට කරන්න සම්මුතිවාදීව කැප වෙන්න. රටට සහ ජනතාවට දැන් අත්යාවශ්යය එයයි.
මින් පසු කවරදාකවත් රටේ ජනතාවට සම්මුතිවාදී දේශපාලනය මිස පාට පක්ෂ දේශපාලනය වහ කදුරු බව සහතිකයි. සත්යයයි.
සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා සංහිඳියිවෙන් යුත් යහපාලන ලැදි සබුද්ධික තීරක සුවහසක් සියක් ලක්ෂයක ජනතාව සමග ඒකාබද්ධව සියළුම අවස්ථාවාදී දේශපාලකයින් සහ පක්ෂ වෙත දන්වා සිටිනා වගයි.

හිටපු ජනපතිට අද ජාත්‍යන්තර යෝගා දින ජීවන පසු විපරමකට අායාචනාවක්...


Mahinda Rajapaksa            
2016/06/21 පෙ.ව. 8.00 ට පමන
අද ජාත්‍යන්තර යෝගා දිනය වේ. යෝගා ක්‍රමය භාවිතා කරන්නකු ලෙස මෙම දිනය සමරන්නට ලෝක ප්‍රජාව හා එක්වන්නේ සතුටිනි.
===================================================


ඉහත දැක්වෙන්නේ අද 2016/06/16 ජාත්යන්තර යෝගා දින වෙනුවෙන් හිටුපු ජනාධිපති තම 
ෆේස්බුක් (Facebook) පිටුවේ තබා අැති සටහනකි.

එතුමානන්ගේ යහපත පිනිස ඊට කිසියම් ප්රතිචාරයක් දක්වන්නට යහපාලන ලැදි ජනතාව විදියට සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා රට සහ දුක්විඳිනා ජනතාව වෙනුවෙන් කල්පනා කලෙමි...




====================================================

හිටපු ජනපතිට අද ජාත්‍යන්තර යෝගා දින ජීවන පසු විපරමකට අායාචනාවක්...
==================================

යෝගා අාසනයන්හි පිහිටීමේ නිසි හැකියාව අැත්තෝ ඒ පිලිබඳ පුරසාරම් නාෙදොඩයි. යෝගා යනු ජීම් යාම නොව ගත සහ සිත යන දෙකම අාධ්යාත්මිකව පාලනය කරනා කිසියම් භාවනානුයෝගී ක්රමවේදයකි.

අද කාලයේ බහුතරයක් යොගා කරනවා යැයි කියා සිදු කරන්නේ ෆැෂන් එකකි. වචනයේ පරිසමාප්තියෙන්ම යෝගා කරන්නන් කිසියම් සෝවාන් පලයකට පත්වීමට තරම් සිත දියුනු කල අය වන්නේය.

එසේ සිත දියුණු කල අැත්තන්ගේ හැසිරීම් දකිත්දීම ඒ අය පිලිබඳ කිසියම් තක්සේරුවක් ලබා දීමේ හැකියාව අන් අයට හිමිවනු අැත.

කියන්නට කණගාටුයි ඔබතුමාගේ ඉතිහාසය ගත්කල එවන් එකදු හෝ පිලිගත හැකි සාක්ෂියක් ඊයේ වන තුරුත් ඔබ තුමානන් සිදුකල ක්රියාවන්ගෙන් ඔප්පු කර නැත. 

එසේ විය හැකි නම් ඒ ගත වන මේ මොහොතින් පසු හෝ යථාවබෝධය ලබා ඔබතුමා තම ජීවිතය තුල සිදුකරන්නා වූ ධනාත්මක විපරියාසයක් හේතුවෙන් පමනක් විය හැක.

නමුත් බලු වලිගය උණ පුරුකයේ දමාවත් කිසිදා කෙලින් කල නොහැක යන කියමනක් අැත. එමෙන්ම මනුශ්යයින්ද තම ජීවිත අායුෂ වලින් වැඩි ප්රමානයක් ගත කල ස්වභායන්ද ඒ ලෙසම නැවත හාත්පසින්ම වෙනස් තලයකට පත්කල නොහැකි වීමද ප්රතග්ජන ස්වභාවයකි.

එසේ කල හැකි අය සමාජයේ නැතිව නොවේ. නමුත් ඔබ තුමා පිලිබඳව මේ වන විට යහපාලන ලැදි සබුද්ධික ජනතාව සිදු කර අැති සමීක්ෂන පිලිබඳ අවසන් ප්රතිඵලය ලෙස ගෙන හැර දැක්විය හැක්කේ..... 

තම මරනය දක්වාම දැඩි බලලෝබයෙන්ද... දැඩි ඊර්ෂ්යාවෙන්ද... දැඩි වෛරයෙන්ද.... දැඩි අත්මාර්තකාමීත්වයෙන්ද.... පසු වී ගතටත් සිතටත් කිසිදු සුගතියක්, සැනසීමක් අත් නොවූ බවයේ යලි කිසිදා යහපත් අාත්මයක් නොලැබෙනා ඉතාමත් දුක්මුසු මරනයක් කරා අවතීර්න වන බවය.

හැකිනම් අදින් පසු හෝ මේ බව සංසාරය ජය ගැනීමට අවශ්යනම් බොරුවට කටින් නොව අැත්තටම යෝගා හෝ අාශ්වාස ප්රාස්වාස භාවනාව හෝ කරන්නට ඔය නොසන්ඩාලව විසිරුනු දුෂ්ඨ සිත එක් තැන් කර ගන්නට උත්සාහ කරන්න.

කිරිදෙව්වට වැඩක් නෑ ඒවට ගොම මුසු කරගත්තොත් කල හොඳත් අපතේ යනවා. පරම සත්යය එයයි. නෑඹිලියේ ඉතිරි වුනු හාල් අගිස්සක් අපතේ යවා අවීචි මහා නරකාදියේ දුක් විඳින්නට සිදුවුනු ධර්මකථා අසා අැති ඔබ/අප සැම ජීවිත ගමන මොන තරම් ප්වේශමෙන් ගෙන යායුතු එකක්ද යන්න පසක් කිරීමට වෙනත් උදාරහන අවශ්යය නොවනු අැත.

ස්තුතියී.
සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා රට සහ දුක්විඳිනා ජනතාව වෙනුවෙන් දන්වා සිටිනු ලබයි.

Sunday, June 19, 2016

ගම්මන්පිල මහතාට ටෙලිපති මගින් බන්ධනාගාරයට පනිවිඩයක්...

============================================
ගම්මන්පිල මහතාට ටෙලිපති මගින් බන්ධනාගාරයට පනිවිඩයක්...
============================================

පොදු විපක්ෂ කණ්ඩායමේ සිටිනා මඳක් හෝ මනුස්සකම් හඳුනන පුද්ගලයා සහ මොල කලඳක් හෝ අැති පුද්ගලයා ඔබ විය හැක. අප රටේ භාරකරුවකු නොව අයිතිකරුවකු සිටියා... ඒ යමපාලන දශකයේදීය. සරත් ෆොන්සේකා නමැති ගොදුර අත්විඳි කටුක සන්සිද්ධිය සිහිපත් කිරීමෙන් එය මොනවට පසක් වනු අැත. දැන් මෙරටේ සිටින්නේ ජනතාවගේ සේවකයෙකි. ඔහු නමින් මෛත්රීපාල සිරිසේන නමැති වත්මන් ජනාධිපතිවරයාය. අද වන විට ඔබ පත්ව සිටිනා අසරන තත්ත්වය පිලිබඳ අප හට යම් කණගාටුවක් අැතත් ඒවා ඔබ විසින්ම වපුරා ගත් කර්මය විය හැක. කෙසේ වෙතත් අද උතුම් පොසොන් පොහෝ දින කල්යාන මිත්රයෙක් ලෙස අවෛයිරී සිතින් යුතුව ඔබගේ චිත්ත සන්තර්පනය හෝ සන්තාපය උදෙසා පහත සඳහන් කාරනාවන් සිහිපත් කර දීමට කැමැත්තෙමු. අද අති උතුම් පොසොන් පොහෝ දින ඔබ.. ඔබ.. ගැන පසු විපරමක් කර සිටින්නේ නම්.. ඔබේ හෘදශාක්ෂියට අනුව ඔබ බන්ධනාගාර ගත වීමට අදාල වරද සිදු කර නැද්ද... අැත්ද... අපිනම් එය දන්නේ නැත... ඔබම පමනයි එය නිස්චිතවම දන්නේ... එවැනි වරදක් සිදුකර නැතිනම් හෝ ඊට කිසිදු සම්බන්ධයක් හෝ නොමැතිනම් හෘද සාක්ෂියට අනුව නිර්දෝෂී නම් කිසිවකටත් බිය නොවන්න. ඔබ අනිවාර්යයෙන්ම නිදොස් කොට නිදහස් වෙනවා ඒකාන්තයෙන්ම. ඒ මන්ද යත් පසුගිය යම පාලන යුගයේ ඔබේ මිතුරු තුමන් රටේ භාරකාරයා නොව අයිතිකාරයා යැයි සිතා රට පාලනය කල ඒ අපූරු රාජාණ්ඩු යුගයේදී උදාහරන ලෙස... නැති නීති හදල රට බේරා ගත් යුධ හමුදාපති සරත් ෆොන්සේකා මැතිතුමා සිරගත කොට අද යුගයේ සේ නොවී ඔහුගේ රෝගී තත්ත්වයට හෝ කිසිදු අනුකම්පාවක් නොමැතිව ස්වසනය කිරීමට පවා අසීරු සිර කුටියක දමා ස්වභාවිකව මියෑදෙන්නට සැලැස්වූවා සේ මෘර්ග පාලනයක් වර්තමානයේ නැත. (අර සමහර මන්ත්රීවරුන් හට 8 පාස් නැතත් වරප්රසාදයක් යටතේ ලැබී අැති නීතික්ඥ කමක් නොවේනේ ඔබට අැත්තේ නේද....) ඒ නිසා විශේෂයෙන් නීතික්ඥයකු වන නීතිය හොඳින් දන්නවා අැතැයි අප සිතනා ඔබ ඔබට අැති චෝදනාවෙන් නිදහස් විය හැකි යයි විශ්වාස කරනවා නම් බිය නාෙවන්න. යහපාලන ජනාධිපති අධිකරණයට අැඟිලි ගහල ඔබව බොරුවට අහේතුකව දඟගෙට නොයවන බව විශ්වාසයි. නමුත් ඔබ අදාල වරද සිදුකර අැත්නම් සොබා දහම් නීතියේ හැටියට ඕනාම ජගතෙකුට විපාක නිත්යයයි. නිත්යයයි....නිත්යයයි..... සොබා දහම් නීතිය පරම සත්යය නිසයි කිසිදාකත් බලය අහිමි නොවේ යයි සිතා සිටි යමපාලකයින් සියල්ලෝම අද විපාක අත්විඳිමින් සිටින්නේ... ඔබේ පොඩි හෝ පිනක් තිබුන නිසයි අද වගේ පොහොය දිනකින් ඒ පව ගෙවා දමන්න වාසනාවන්ත අවස්ථාවක් ලැබිල තියෙන්නේ. නොඑසේ උනානම් ඔබට සොබාදහම් මාතාව විසින් ස්වභාවික දඬුවමක් උරුම කලානම් ඒක අද ඔබ ඔය සිර මැදිරියේ අත්විඳිනා දඬුවමට වඩා ගොඩාක් බරපතල එකක් වන්නට තිබුනි.‍ බරපතල වරදෙහිදී සොබා දහම් කාලී ඉතාමත් දරුනුයි. විපාක අති බිහිසුනුයි. ඒ නිසා ඔබ කාට හෝ කෙදිනක හෝ වරදක් අකටයුත්තක් සිදුකලා නම් ඒ වරද පිලිගෙන නිදහස් වන්න. දූෂිත ලෙස අනුන්ගෙන් ලබා ගත් එක තඹ ශතයක් හරි අරගෙන තිබේනම් සේරම නැතිනම් ඉතිරිවෙලා තියෙන ටික හෝ අාපසු දීල දමන්න. මේ බලන්න සත්පුරවැසියා සිංහසේයාවෙන් මෙසේ අභීතව අන් අයට බන කියන්නේ අනුන්ගේ එක තඹ ශතයක්වත් දූෂිත අාකාරයකට ලබාගෙන නැති නිසයි. අපි අතේ ශතේ නැතත් හරි පොහොසත්. ඒ පොහොසත්කම අද යුගයේ බොහෝමයක් අයට නැහැ. හැබැයි අපට මොනවා හරි අවශ්යයතාවයක් අැති වුනු සෑම මොහොතකම සොබාදහම් මාතාව විසින්ම ඒ අවශ්යයතාවයත් ඉෂ්ඨ කරල දීල තියෙනවා මොන යම් ගුප්ත අාකාරයකින් හෝ.... ඔබට නැවතත් අවසන් වශයෙන් පවසා සිටින්නේ අද මේ උතුම් පොහොය දින අධිෂ්ඨාන කරගන්න රටට දැයට වැඩ අැති යහපත් මිනිසකු වන්න. අධර්මිෂ්ඨ දුර්ජනයින්ගේ අැසුරින් අෑත් වන්න. බුදුන් වහන්සේ දේශනා කල පරිදි... දහමට අකමැති බව/අසත් පුරුෂයනට ප්රිය කිරීම/නිදනසුලු බව/අසද්ධර්මයට කැමති වීම/සභා ලොලත්වය(දොඩන සුලු බව)/වීර්යය නැති බව/මැලිබව/කිපෙන සුළු බව/වංචාව/රස බාෙජුන් තනියම වැලඳීම/ස්ත්රී ලොල් බව/සුරා ලොල් බව/දූ කෙලියෙහි ලොල් බව/වෛශ්යා සේවනය/පරදාර සේවනය/මහළු වියෙහි සිට තරුණියක සරණපාවා ගැනීම/අරපරෙස්සම නැති ස්ත්රියක හෝ පුරුෂයෙකු ප්රධානත්වයෙහි තැබීම/වස්තුවෙන් අඩු වූ, තෘෂ්ණාවෙන් වැඩි වූ කැති කුලයෙහි උපන්නෙකු රාජ්යය පැතීම. පරාභව සූත්රයේ සඳහන් වන පරිදි පිරිහීමට පිවිසිය හැකි දොරටු බව පසක් කරයි. මේවායින් ඔබට සහ ඔබේ ඒකාබද්ධ කල්ලියට අදාල වන කාරනාවන් නිවැරදි කර ගතහොත් සොබා දහම් මාතාවගේ පිලිගැනීමටත් අාශිර්වාදයටත් පත්විය හැකි වනු අැත. ඔබේ අත්හැර නොයනා බව පවසනා මුත් ඔබලා ලවා විශ්වාස භංග යෝජනා ඉදිරිපත් කරවා ඔබලා දමා ජපානයට පලාගිය අවස්ථාවාදී පසමිතුරු තොමෝවත් ඔබට ලබා නොදෙනා මෙම අති උතුම් ධර්ම පද යහපාලන මෛත්රී ජනාධිපති වෙනුවෙන් අවෛයිරී සිතින් සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා පොසොන් පාෙහොය දින ගෙවීයමින් පවතින මේ අවසන් හෝරා කීපය තුලදී ඔබේ සහ විශේෂයෙන් අද.. එදා... සරත් ෆොන්සේකා මැතිතුමාගේ අාදරවන්තයින් දුකට පත්ව සිටියා සේ දුකින් සිටිනා ඔබේ පවුලේ සියළුම සාමාජිකයින් හට මෙම පණිවිඩය මගින් කිසියම් ශක්තියක් අස්වැසිල්ලක් වෙමින් ටෙලිපති මගින් ඔබටද අාත්ම විශ්වාසය පරාවර්තනය කරවමින් නැවතත් ඉක්මනින් ෆේස්බුක් වාද පිටියේදී අපි හමුවන තුරා තාවකාලිකව සමුගනිමු.... කල්යාන මිත්රයින් අැසුරු කරන්න... වැරදි මං පෙන්වනා අවස්ථාවාදී මිත්රද්රෝහීන්ගෙන් අෑත්වන්න අපවත් වී වදාල සෝභිත හිමිගේද අාශිර්වාද සමග ඒ වෙනුවෙන් සෝභිතාවතාර අාතූරයා සත්පුරවැසියා අද අති උතුම් පොසොන් පොහෝ දින ගෙවී යන අවසන් හෝරාවේදී සටහන් තැබූ වගයි. ස්තුතියී. 2016/06/19