Friday, September 27, 2019

මගේ මේ ව්‍යායාමය රට සහ මතු පරපුර වෙනුවෙන් මිස පෞද්ගලිකව මා වෙනුවෙන් නොවේ. මාගේ අවශ්‍යතාවය වැදගත් කමක් නොමැති නම් මේ මොහොතේ සිට වුවද ඉන් ඉවත් වීමට මම කිසිදු අකමැත්තක් නොමැත. මගේ මේ කැපවීමෙන් වෙඩි පහරක් හෝ පිහි පාරක් හැර වෙන අන් කිසිවක් මා අපේක්ෂා නොකරයි. මට රකින්නට වෙන අන් කිසිවක් නොමැත. මවුබිමට ඇති ණය ගෙවනු හැර... සෝභිත ආතුරයා සත් පුරවැසියා. 2019/09/27 *************


මගේ මේ ව්‍යායාමය රට සහ මතු පරපුර වෙනුවෙන් මිස පෞද්ගලිකව මා වෙනුවෙන් නොවේ.

මාගේ අවශ්‍යතාවය වැදගත් කමක් නොමැති නම් මේ මොහොතේ සිට වුවද ඉන් ඉවත් වීමට මම කිසිදු අකමැත්තක් නොමැත.

මගේ මේ කැපවීමෙන් වෙඩි පහරක් හෝ පිහි පාරක් හැර වෙන අන් කිසිවක් මා අපේක්ෂා නොකරයි.

මට රකින්නට වෙන අන් කිසිවක් නොමැත. මවුබිමට ඇති ණය ගෙවනු හැර...

සෝභිත ආතුරයා සත් පුරවැසියා.
2019/09/27
*************


No comments:

Post a Comment